pezeshkyarA

مطالب آموزشی پزشکی

pezeshkyarA

مطالب آموزشی پزشکی

  • ۰
  • ۰

روغن درخت چای
روغن درخت چای دارای خواص ضدقارچی است. مطالعه ای که برروی این روغن انجام شد، نشان داد که توانایی نابودی رنج وسیعی از قارچها و مخمرها را دارد. در اکثر مطالعات مورد بررسی، روغن درخت چای برروی کاندیدا آلبیکنس که رایجترین مخمرهای ایجاد عفونت واژن است، مورد بررسی قرار گرفت. بعضی از زنان گزارش کردند که وقتی روغن درخت چای رقیق شده را درطول شب در تامپون – تامپون ها لوله های ساخته شده از الیاف پنبه ای هستند که در دوران قاعدگی داخل واژن گذاشته می شوند و خون و ترشحات قاعدگی را جذب می کنند. از شب تا صبح در واژن قرار دادند احساس بهبودی کردند.

بااینحال هنگام استفاده از روغن درخت چای باید بشدت احتیاط کرد چون موجب تجریکات پوستی میگردد و دیواره های واژن هم بشدت حساس است. روغن چای درخشان فوق العاده قدرتمند است. اگر قصد استفاده از آن را به عنوان شیاف واژن دارید، بهتر است که آن را با روغن حامل روغن نارگیل رقیق کنید. تغییر دادن تامپون بصورت منظم بسیار مهم است.

بسیاری از مردم به روغن درخت چای آلرژی دارند. توجه داشته باشید که روغن درخت چای را تنها برای استعمال خارجی استفاده کرده و هرگز از راه دهانی مصرف نکنید. برخی از تحقیقات دیگر نشان میدهند که ترکیبات موجود در روغن درخت چای -terpinen-4-ol- موجب بهبود عملکرد داروهای ضدقارچی fluconazole میشود. این درموارد کاندیدا آلبیکنس مقاوم به دارو استفاده میشود.

برای مطالعهسایر روش های درمانی کلیک کنید.

  • ۹۹/۰۱/۱۱
  • نیکی مهدوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی