pezeshkyarA

مطالب آموزشی پزشکی

pezeshkyarA

مطالب آموزشی پزشکی

  • ۰
  • ۰

تا حد ممکن سعی کنید که از وانهای ساده استفاده کنید.
وانهای دارای سطح شیبدار، برای قرار گرفتن نوزاد در یک زاویه امن کمک می کنند.
به دنبال وان با وزن مرغوب باشید که شستن آن راحت باشد تا بتوانید آن را تمیز نگه دارید.
از وانهایی استفاده کنید که لایه داخلی آنها با فوم پوشانده شده باشد تا از لیز خوردن نوزاد جلوگیری شود. اگر از تشت استفاده می کنید استفاده از حوله یا اسفنج برای جلوگیری از لغزیدن نوزاد در درون تشت، پیشنهاد می شود.
سعی کنید از وان های جدیدی که مجهز به تشک های بادی هستند و به محافظت از سر نوزاد کمک می کنند برای شستن نوزاد استفاده کنید.
تخلیه. بلند کردن وان پر از آب برای خالی کردن آن می تواند برای بعضی ها دشوار باشد. با خرید وانی که تخلیه دارد این کار را آسان کنید.
بهتر است از وانی استفاده کنید که شکاف ها و بریدگی های کمتری داشته باشد یا اصلاً نداشته باشد. برجستگی ها و طرح هایی که باعث ایجاد شکاف و گودی می شود، باعث می شود که فرایند شستشو طولانی تر باشد و ماندن کثیفی در نقطه ای محتمل تر می شود.
یک خط تعیین کننده سطح آب ساده درون وان به شما کمک می کند مطمئن شوید که کودک شما بدون پر شدن بیش از حد وان در آب پوشانده شده است. سر باید بالای آب باشد اما بدن با آب پوشیده شده باشد تا او سرما نخورد.

برای مشاههده سایر ویژگی ها کلیک کنید.

  • ۹۹/۰۱/۱۱
  • نیکی مهدوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی